MENGANTOK DI TEMPAT KERJA


aduhh..aku rasa mengantok gila ari ni..mungkin sebab kerja tak banyak..

boleh ker mengantok di tempat kerja..?
buat-buat boleh sudaaaa..
sebab opis aku ada surau..cakap jer nak semayang serakaat dua..pastu lena..

selesanyaaaa….!


Aku Yang Selesa Tapi Ikhlas Kerja,

Kebolehan Tido Di Mana-Mana Adalah Suatu Bakat

Kebolehan Tido Di Mana-Mana Adalah Suatu Bakat

6 responses to this post.

  1. Posted by dalilakhalid on January 12, 2009 at 3:57 PM

    owh..sudah tdur kah kamu ?? jgn…bangun..bangun..jgn tdo…hahah…en z..pulas tinga sape tdo

  2. en z tiada…meeting bah…

  3. Posted by dalilakhalid on January 13, 2009 at 9:26 AM

    kebolehan tdo ??? hahah…same laa..itu laa sy pny bakat !!🙂

  4. asal tdo jer bakat dia…! asal tdo jer bakat die..! bangun laaa bersenam ! (“,)

  5. oooooooooo.. akak takde smlm.. awak tido ek?? Patut lah senyap jer… hahahahaha

  6. mana ade lena boss..buat keje laa…tgk ni..ni pun tgh buat keje ni…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: