Rahsia Bantal Tidur


Aku baru dapat emel dari seorang kawan nun di JOHOR sana. Bertanyakn aku pasal ko tido peluk bantal camna. Rupanya ada rahsia. Ceh..korang tido peluk bantal camna ? Ntah-ntah korang jenis yang no 6 tak..???

1) Memeluk Bantal

Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Penghargaan yang
tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan
jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang
akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap
kesusilaan.

2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka
memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri,
sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.
Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu
semata-mata.

4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai,
malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat
egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2.
Mereka tdk suka berusaha.

5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat
percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

6) Tanpa bantal… dan tak punya bantal langsung
Mereka ni..tak reti – reti pergi beli ke..hahahaha!.. gi la beli bantal satu weii!! Kat Tesco RM3.90 je!! hehehehe ….

Hahahaha..Padan Muka Korang !

Hahahaha..Padan Muka Korang !

2 responses to this post.

  1. mana tau ori…ntah-ntah kekabu campur dengan serbuk penaik tak..?
    tu yang bantal nampak gebu gebas jer tu..
    hahahaha..

  2. TESCO ISRAEL punye la .. boikot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: