apa itu CHUPACABRA…?


Korang ingat tak dulu masa kecik-kecik ada kekawan korang datang sekolah bawak gambar macam gini ?

cavething1

Masa tu orang yang bawak gambar ni dah kira berani alang dah ! Fuyyoo..berani tu bawak gambar hantu datang sekolah. Masing-masing yang tengok pun jadi takut sampai termimpi-mimpi dalam tido. Dulu mana nak pecaya gambar tu tipu ker ape. Bulat-bulat pecaya !

mata dia seram bukan ?

mata dia seram bukan ?

Rupanya memang sah mat salleh ni perkotak~biskut kan kita !

siap boleh pegang kaki ? tak tahan...!!!

siap boleh pegang kaki ? tak tahan...!!!

Itulah chupacabra. Orang melayu kita panggil JIN. Korang bleh wikipediakan chupacabra ni. Cam menarik nama dia ni. Berbunyi ala-ala chupa chup tu laa. Hahahaha. Memang zaman kanak-kanak.

Gambar ini sebenarnya telah dirakam sebab ade pameran masa tu. Kalo tak silap aku laa. Itu yang mat salleh tu berani pegang kaki die. Kalo tak…..

Durjana ko orientalis !

4 responses to this post.

  1. tak fahammmmmmmmmmmmmmm..
    so….yg tu hantu ke, org ke, jin mata tuncit ke???

  2. ni gambar pelesu semata-mata..dakyah si kafir laknat nak nakut-nakutkan orang !

    toncet tu yg berbonjol kat depan serbang benggali tu..itu dipanggil toncet..

    apa daaa jim pakai toncet….!

  3. ahahha.. ini gamba sudah lama.. ahmad albab juga yang punya..
    CEROI…
    ahaha sudah lama x panggil ko dgn panggilan sebegitu..
    sangat rindu dikala makan nasi ngan ayam masak merah dengan telur dada..
    time pukul 12 tgh mlm, selepas balik berbadminton.. uhuhuhu

  4. aduhhh…aku jugak rindu akan detik itu…
    memang tetiap malam kite makan besar cenggitu..fuhhhh..!
    tapi….

    AKU TAK PERNAH ORDER PLAK TELUR DADA…???

    ciss..kamu telah memusingkan fakta wahai cikgu ajiem..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: