Sorang Lagi Kawanku Memblog !


Tup-tup Razee YM aku untuk isytihar blog baru dia. Tahniah laa bang ! Tak sangka kawan aku ni pun dah ketagih jugak memblog. Aku gembira bila kawan aku memblog sama. Tapi kawan aku ni mesti hebat blog dia. Sebab dia keja kat IPTA. Aku tak sehebat dia !

razi1


Tu salah satu bukti ! Ada perkataan ~meng-inspire~. Hebat bukan ! Dah aku kata. Sebab dia ni keje kat IPTA. Root word English berhias kata imbuhan melayu. Memang un”SANGKA”rable !

satu lagi blog hebat di angkasa raya

satu lagi blog hebat di angkasa raya

Razee ~ kawan sekelas aku masa di IIUM dulu. Satu yang aku memang tak lupa pasal dia. Masa aku pakai o2 dulu handphone dia plak nama o3 ! Tak penah terfikir aku. Memang professor klon laa. Sungguh tidak bermoral pembuat telefon itu. Aku harap kamu sudah berubah Razee.

Razee,

Awas ! Memblog boleh mengakibatkan kamu hilang daya tumpuan di tempat kerja. Kegagalan otak berfungsi untuk kerja-kerja yang diamanahkan akibat ketagihan memblog itu juga sangat berisiko.

Sekiranya kamu dapati dos-dos blogging ini berlebihan & mengkhayalkan segeralah berjumpa dengan doktor bagi mengelakkan ia merebak dari Blogspot ke WordPress.

Blogger juga mudah mengalami kebas jari tangan akibat menaip entri yang tak sudah-sudah. Namun, ianya cuma bersifat sementara.

Kelainan pada daya kreativiti  menyebabkan  otak kanan bertindak balas sehingga menimbulkan entri-entri baru yang dipanggil “entri keliwon” yang sekelip mata bergegar hati pembaca.

Aku harap kau akan semakin ke depan memblogging. Aku kini sudah di tahap beriadah yang satu lagi. Memblog sudah jatuh ranking. Karaoke itu lebih INDAH ! Yer..memang INDAH. Tidak disangkal lagi. Kau akan cuba aku hasut di hari muka.

Sekian dari tinta mikrufun,

peti MERAH a.k.a RED BOX

2 responses to this post.

  1. fyi, aku pun tak taw mana aku letak hphone O2 tu.. jgn risau.. walaupun fizikal aku tak berubah, taste aku sememangnya sudah berubah dan beralih arah pakai product ori seperti Nokia dan SonyErricsson..

    sememangnya kaw meng-inspire-kan aku utk memblog dan aku sememangnya aware diatas segala amaran dan ke-awas-an yg kaw maklumkan..dan aku sememangnya cuba untuk tidak memblog waktu kerja…

    selamat memblog!

  2. hahaha..kamu nampaknya sudah panas dengan kata-kata blog ku..

Leave a Reply

