Boleh Timbak Sudah…!


Hahaha. Ajip offer aku cerita Flashman. Ni cerita zaman kanak-kanak ni, Masa tu waktu main petang-petang pun sanggup ditunda untuk tengok cerita ni dulu. Pastu dah kuar main mesti semua orang akan buat synopsis masing-masing cerita ni. Hahaha. Zaman kanak-kanak. Zaman tipu daya. Asek kena tipu dengan iklan Ding Dang dengan macam-macam permainannya yang buat rasa nak beli jer. Tora pun macam-macam kuar mainan. Semua pun beli. Hahahaha.🙂

Berbalik kat cerita Flashman ni, sapa tak penah tengok tu aku tak tau laa korang alami zaman tumbesaran korang kat mana. Flashman ni sejawatan dengan Kesatria Baja Hitam, Gaban, Ultraman dan Doraemon. Semua berjasa kepada negara Jepun. Malaysia ? Kite kan ada Keluang Man..Hehehe..😉

Cuba korang tengok Flashman ni. Cakap Sabah bah ! Buleh timbak sudah ! Hahaha. Tak tahan lawak. Aku dah tahan pun tetap gelak jugak.

Flash Kuning…Sasaran…

Okay..Buli Timbak Sudah..!!!

8 responses to this post.

  1. Posted by hanna tan on March 31, 2009 at 12:12 PM

    hahahahahahahahhahahahhahahahahahah

    daripada mana dapat nihh??? adoiii laaa..

  2. lawak laa nang…

    hahaha..bulih timbak…???
    klako gile..

  3. rul, yg ultraman keningau tu dah tengok?

  4. jangan kata ultraman keningau..

    seniman bujang lapok pun kena sabahkan jugak bah..!!!

  5. kat youtube banyak lagi..seniman bujang lapok pun kena sabahization..!

    can u bilivvvv it..?

  6. Posted by anz on March 31, 2009 at 2:24 PM

    macam2 je dieorg ni…encik karim…kenape aku komen dkt kak maz…sume tak kuar…ni boleh mendatangkan marah….

  7. kalu marah.. kasik timbak aaaaaaaaaaaaaaaaaa.. hahahahah

  8. hahahaha..flashman kuning..SASARAN ——> Kak Maz

    bulih timbak sudaaaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: