Koq..Koq..Koq..


Semalam Ajip (ajip lagi..) suh aku google kat YOUTUBE nama mamat ni. Terus tak tanya sapa aku pun cari. “ANAS TAHIR” Jumpa video brader ni.

Rupanya adik si Faizal TahirπŸ™‚ . Suara memang boleh tahan. Adik beradik suara power. Tapi yang tak tahan tu asek sebut koq..koq..koq jer.


Pastu muka tak tahan. Nyanyi dah power ! Muka lak asek wat muka jokerπŸ˜‰ jer kat situ. Berguling-guling aku gelak tengok sume video macha ni.Ni kat bilik dia aku rasa. Die blaja kat Swansea University. Patut pun English adik beradik power.

Layannnnnn……πŸ˜‰

11 responses to this post.

  1. ko tgk tak die wat vid pasal penyanyi kumpulan saujana yg jadik doc tu. mmg pecah perut aku gelak. dem, nice siot!@

  2. aduhh..yg tu mmg tak tahan..

    can i sing another song..?

  3. mase bile dia sebut koq koq koq tu.. x kedengaran pun.. hehehe

  4. gampang betul anas tapir ni.. allow me to listen to the key first… koq!

  5. kak maz,
    koq koq koq tu dalam lagu lain byk..try cari kat utube..

    raziph koq,
    so…..u r doctor..?
    yeahhh…general doctor….!!!

  6. koq…
    heyyy…i just already starteddddd..!

  7. hahahahaha.. mmg lah dia KOQ.. hahahahaha gampes tol.. sakit perut akak gelak.. hehehehehe

  8. Posted by raden on April 7, 2009 at 10:59 PM

    bongok tol la mamat nie. aku rasa nak koq palaotak beliau, demn nais. koq…koq~

  9. koq raden,
    die punya koq..koq..koq tu ada aku kesah..??
    wakakaka..πŸ˜‰
    tep, lamo mu tok maghi komen blog kawe..

  10. Posted by hanna tan on April 8, 2009 at 12:45 PM

    adoii klaka giler..tk tahan sunggoh nyanyi2 idong kembang gitu hahahahaha..klaka giler

  11. nang,
    bayangkan kalo dua beradik ni nyanyi masa AJL ker..?
    mau bergegar kat tv tu dgr sume juri gelak guling-guling kat dpn diorang..
    hahaha..πŸ˜‰

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: