Datang awal pun orang tanya…


Arini aku sampai opis kol 8.45am. Ishh..aku datang awal pun salah. Nampak seperti  satu jenayah kah kalo aku datang awal ? Habis orang terkejut tengok. Macam satu keajaiban dunia ker kalo aku datang awal ?

Semua orang nak bertanya nape datang awal.

Padahal bukan aku nak datang awal pun. Tak sengaja awal. Kalo aku datang lambat takde pulak yang bertanya apasal lambat. Sungguh pejabat ini memang dah terbalik !

7 responses to this post.

  1. Posted by razzee on April 16, 2009 at 9:55 AM

    kadang-kadang orang-orang suka dok perli-perli.. biasak la tu bro..

  2. pasal aku tak ade rekod datang awal lagi…
    hahaha..😉

  3. nampak sgt ko slalu masuk lambat. hahahahha

  4. aku bukan sengaja masuk lambat…
    kadang-kadang jam aku mati…
    kadang-kadang kalo datang awal nanti semua terkejut..
    kadang-kadang kalo datang awal aku pulak takde kunci nak bukak pintu opis..
    hahaha..

  5. Mmg En Syahrul ni antara ahlil yg selalu dtg lambat.. hahahahaha
    tu yg bila dia dtg awai.. semua org tanya.. tp nak cuak mendenye Rul.. rileks aaa.. esok dtg 8.30 la plak… mengeteh kita.. hehehehe

  6. kalo bab ngeteh ni yg buat jadi berinspirasi datang awal…tp dah kena ngeteh tu masuk opis pn dah dekat kol 10am…
    pun org kata sy lambat dtg jugak… adehhh..
    ;-P

  7. Posted by CheWa on April 18, 2009 at 2:34 AM

    8.45am???
    mau org opis ko x tekezutt!!

    aku pon tekezutt…
    aku undi perbuatan ko agar jadi keajaiban dunia yg ke berikutnya..
    nomor baper aku x tau..

Leave a Reply

