Ini baru betul IBU DUIT….!


Percaya tau tidak ? Pekerja-pekerja adalah golongan yang menjana pendapatan syarikat. Sumpah aku tak tipu ! Golongan ini yang orang kata buat duit untuk syarikat.

Rakyat Arab

Rakyat Arab

Bila aku kata sumpah tu memang aku tak tipu. Golongan ni laa yang “buat duit” untuk syarikat.

Sungguh ko memang kreatif bang!

Sungguh ko memang kreatif bang!

Tidak dapat tidak aku sangkal lagi. Golongan pekerja yangsanggup bergadai nyawa buat duit. Nampak di Sultan ni mampus laaa.

Ko memang terer!

Ko memang terer!

Begitulah tahap ekonomi yang sekarang kata tenat, mereka gigih berusaha tingkatkan ! Memang tingkat bang..bertingkat-tingkat !

Ko memang layak dapat award

Ko memang layak dapat award

Memang menjana pendapatan !

Pekerja Cemerlang ko dah bang!

Pekerja Cemerlang ko dah bang!

Ko memang buat duit laa..

Ko memang buat duit laa..

Serius aku kagum! Memang tak sia-sia diciptakan kamera digital. Serius boleh buat aku lalai kerja tengok gambar berkualiti sederhana bermotifkan komersil begini.

Macam Coklat Hacks

Macam Coklat Hacks

Eh..eh..macam hakim Augustine Paul pun ada aku tengok. 😉

????

Perghhh...

Perghhh...

Konfem korang satu opis ni!

Konfem korang satu opis ni !

Aduhhh…aku tak tahan dah tengok gambar-gambar gini. Cukuplah! Aku pedih mata jiwa ketawa tengok benda-benda KOMERSI-al macam ni.

15 responses to this post.

  1. hahahaahahhaa.. kreatif sungguh.. x tercapai dek akal..

  2. itulah dunia kewangan…selaras dengan ekonomi (ekau~no~money) yang tidak menentu skarang ni….

  3. Posted by kinell136 on April 16, 2009 at 12:14 PM

    Hahahahaha!! Terbaik ni bang!

  4. ini penting demi memulihkan ekonomi negara kita bang…!

  5. Posted by kinell136 on April 16, 2009 at 12:29 PM

    Tengok gambar no 4 betul2. ada iras siapa? Aku nampak jelmaan Che Wa la bang.

  6. aduh..ko memang humor laa saim..
    pasal che wa aku takleh nak komen…
    sori beb..jaga periuk nasi bang…
    kalo anod aku tak kesah punya..tip top aku kutuk kaw-kaw..

  7. ko memang tak guna…!!!!

  8. Posted by CheWa on April 18, 2009 at 2:27 AM

    ewwah2 mohd noor puasa..aku aje yg ko nmpk..

    utk anod:
    engkau jualah yg berguna..
    kami hanya mangsa sepak terajang…

  9. relax, jgn gaduh.. nak gaduh, pegi redbox, gaduh la pakai mikrofon kat situ

  10. nice. i likeeee

  11. balik-balik yang tak guna aku jer…ko jer laa yg bagus semua..!
    yg rajin yg pandai masak semua ko..!
    yg mulia hati…yg pandai amek hati org tua semua ko jer bang..!

  12. terima kasih awe…

  13. ini pun masuk dlm list kreatip gak.. hehehe!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: