Gembiraku Bukan Kepalang !


This entry is purely dedicated to my beloved sister…

Adik aku mesej suruh baca blog beliau smalam. Lepas baca blog tu gembira bukan kepalang aku tengok rupanya die menang pertandingan fotografi kat sekolah. Gua Caya Lu Beb !

Aku nak rakamkan entry tahniah ini untuk adikku !  Anda memang hebat !

Teringat dulu adik aku selalu tanya bile nak beli kamera. Nah ! Akhirnya ini hasilnya ! Sebagai suatu hadiah kejayaan PMR aku tunaikan cita-citanya. Abang tidak pedulikan wang ringgit. Selagi kemahuan adik itu diiringi rasa ingin berjaya abang akan sanggup berusaha tunaikan. Wang ringgit kita boleh cari tapi hubungan adik beradik walau ditukar ganti ia tetap takkan sama.

Nyata adik aku cepat belajar menggunakan kamera. Kemahirannya memang mengatasi aku. Tak ku sangka adikku menang pertandingan di sekolah. Sungguh pun cuma di peringkat sekolah tapi kejayaan awal itu memang dari bawah kan!

Teringat lagi malam tu kite bergegas pas abg balik keje kite pergi Giant nak cuci gambar. Sekali cuci gambar tak cantik plak. Kite terus pergi Bukit Tinggi plak untuk dapat hasil lagi baik. Memang dah rezeki adikku. Walaupun kedai dah lagi 10 min nak tutup mujur kita sempat cuci gambar tu. Hasilnya ? Adikku menang tempat pertama !  Bangga…HAHAHA. Kembang kuncup hidung ni haaa…😉

Suatu Permulaan ;-)

Suatu Permulaan😉


Buat Ibu,

Ini dia lagi sorang anak ibu mencatat kejayaan ! Terima kasih ibu buat doa ibu yang agung itu !

2 responses to this post.

  1. bro, mane gmbr yg telah menyebabkan adik bro memenangi kejohanan tersebut? ternyata kami ingin melihat gambar itu

    we want more
    we want more
    eh
    we want the gambar!

  2. haha..emkasih sebab dedicate entri ni..heheh..susah nak menang tau..bukan senang nak amik hadiah atas pentas lagi..menggigil sial…

    http://www.flickr.com/photos/bpps2026
    @
    http://kehidupanyangsemu.blogspot.com

Leave a Reply

