HARI INI DALAM SEJARAH !


Ini kerja Farhan. Ada ka patut dia ajak aku main game pool masa tengah kerja ? Nanti Kak Maz tau nanti kena marah kite.

Sebab ???

Pasal tak ajak dia. HAHAHAHA.😉

En F, kamu buat aku jadik lalai..!

En F, kamu buat aku jadik lalai..!

Sumpah aku tak pernah main game kat opis. Gile ahhh. Terasa layan jugaklah!

9 responses to this post.

  1. Posted by anz on May 5, 2009 at 4:05 PM

    saje2….merawat rase boring2 ni….pe lg…perluaskan lah….ini baru mencabar…the power is in your hands…

  2. yeahhh….ini mmg aktiviti baru kite..!
    buat aku jadik bertenaga balik…
    hahahaha..😉

  3. HAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! MAIN MAIN..
    KERJA AAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

  4. bang..kak maz marah kite main dah ni….
    cepat ajak die join skalik…
    wakakaka…

  5. hehehehe.. sib baik wa tak minat..
    kalu bowling tu, mau GM menjerit, br akak berenti main..hehehe

  6. malas laa main bowling dgn kak maz..nanti kak maz setup game tu untuk memenangkan kak maz..INI TIDAK ADIL..!!!

  7. sejarah mungkin berulang………

  8. Posted by kinell136 on May 13, 2009 at 7:27 PM

    Boleh plak kalah hari tu. Aduuuu…

  9. jangan disangka budak baru belajar tidak handal berhelah !

Leave a Reply

