MALAYSIA KU berjaya !


Bercerita pasal Stadium Sultan Mizan dekat Terengganu yang runtuh bumbungnya tu buatkan semua orang terloncat. Maunya tidak, aku tengok pun dah macam ranap jer separuh stadium tu. Ganjil. Aneh. Macam mana laa boleh runtuh. Hujan tidak ribut tidak tau tau jer tersungkur menyembah bumi.  Semua suratkhabar pun jadi muka depan isu ni.

Yang bestnya, aku sempatlah tengok final bolasepak Sukma kat Stadium ni tahun lepas. Tang tak bestnya, stadium tu dah runtuh. Musykil. Adakah ada sesuatu di sebalik keruntuhan itu ?

Kadang-kadang macam tak percaya. Tapi ada jugak yang kata memang yer. Aku dah tengok gambar barulah aku percaya cakap-cakap orang tu. korang buat-buat laa korang ni peminat citer Superhero dari Jepun. Dah tentu korang jugak akan tersipu-sipu percaya !

Raksasa Di Stadium Mizan

Raksasa Di Stadium Mizan

6 responses to this post.

  1. hahahahahaha.. gampes!!!!
    Ingat kan citer seriyus.. kelakar lak.. mengong ini penulis.. hahahhaa

  2. hahaha..penulis dikatakan mengong..!
    pembaca bingai..!

  3. hahahahaha.. kata org bingai.. cissssssssssssss.. hahahha

  4. owh. dr mule2 aku da tau. mmg raksaksa yg wat tu. tp sume org xcaye. tgk bukti depan mata.

    tula, mesia xde otomen atau power rangers nk bunuh raksaksa. harapkan cicakman bodo tu je.

  5. terlebih sudah…ni banyak pengaruh

  6. pengawal keselamatan x buat ape2 ke? mkn gaji buta

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: