Abishek BACHAN kah gurBACHAN kah ???


Rehat kejap laa sementara bos keluar ni. Arini aku ada nak jual cerita. Cerita pasal semalam. Memang sejarah habis sebab aku, Anod & Che Wa turun makan malam sambil nonton cerita Hindustan sampai habis cerita !

Kebetulan macik tu bukak cerita Hindi. HINDI tau ! Bukan H1N1. Sanjay Dutt punya cerita. Aku cerita laa aku pernah tengok satu cerita Sanjay Dutt nak jadi doktor tapi hati cas-cas samseng.

Sekali kebetulan memang cerita tu yang kuar macik tu pasang. Tajuk cerita ” Munnabhai MBBS “. Memang layan. Biasalah kalo cerita hindustan ni part yang tak boleh berapa nak pergi ialah segmen lagu-lagu yang membuang masa. Tengah lagu tu kami bertiga sembang. Pasal actor Bollywood ni. Ternyata Che Wa lebih akrab dengan nama-nama pelakon Bollywood dari Manisha Koraila sampailah ke nama yang satu lagi ni. Anod juga tanak kalah konon-konon dia pun kenal jugak artis Bollywood ni. Konon-konon jer laa. Sakit hati aku !

Anod : Cerita Hindustan yang feveret aku cerita Mann.

Anod : Aku cuma kenal 3 Khan tu jer. Amir, Salman & Shah Rukh Khan.

Aku :  Aku langsung tak kenal sangat.

Che Wa : Aku pulak suka tengok Manisha Koraila.

Aku : Aku cuma tau Amitbah Bachan jer laa.

Che Wa : Sapa nama anak Amitbh Bachan tu ?

Lama terdiam. Semua mencari jawapan. Tidak semena-mena Anod tampil dengan jawapan ala-ala bercirikan heroic yang berlagak persis seorang fame-monger yang klasik.

Anod : Anak Amitabh Bachan tuu ni laa… gurBACHAN !!!

Senapas jer bagi jawapan. Kalau dah bagi jawapan macam gitu layakkah Anod dipanggil Al-Amin?? Arghhhh..memang sakit hati dengar jawapan dia. Memang jawab dengan gaya berlagak tahu.

Aku : Ishhhh…ni yang buat aku rasa nak menulis dalam blog jer ni….(sambil panas hati)

Che Wa : Ni yang buat aku rasa nak membaca ni..!!!!

Anod : Rilek laaa..Itu pun nak marahhhh…

yang ni amitabh BACHAN

yang ni amitabh BACHAN

nod..ni gurBACHAN hengko...!!!

nod..ni gurBACHAN hengko...!!!

Memang seiras kan gaya mereka bergambar…!

18 responses to this post.

  1. hahahahahahahaha!

  2. anoBACHAN punya angkara…!!!😉

  3. Posted by peraran on August 12, 2009 at 2:31 PM

    WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA, MEMANG AKU GELAK GULING2

    ANOD AL AMIN………………….. SENAFAS AJE

  4. anoBACHAN bukan setakat fofuler dgn terma-terma seperti senafas…terma seperti SELALUWWWWW pun dia juga…!!!

  5. Posted by chewa on August 12, 2009 at 4:54 PM

    mmg gur BACHAN singh la itu org…
    ckp kasi pusing … muka mau kompiden …
    slaluwwwww……..

  6. wa,
    bila ko sebut “CKP KASI PUSING” mmg aku teringatkan smlm…bila mana ari yg ditunggu-tunggu berlalu begitu sahaja…tanpa ada pengisian aktiviti..kecewa aku menelepon rupanya dia sambung tdo kat umah..

  7. “ni yang buat aku rasa nak menulis dalam blog jer ni….(sambil panas hati)”
    orang kalau hati panas mmg asyik nak kenekan org….cukuplah wahai sahabat..

  8. Posted by saim on August 12, 2009 at 9:00 PM

    Hahahahah!! Nod!! GURBACHAN engko!

  9. Posted by am gundam on August 12, 2009 at 11:39 PM

    wakakakkaka!!!sakit perut dow, gua macam boleh imagine je gaya konfiden anod bila tgh bg jawapan tu

  10. am,
    gaya konfiden anod tgh bg jawapan tu mmg ko pun bleh nmpk walaupn di alam khayalan..
    perghhh…mmg berbulu am..!

    saim,
    gurbachan dgn anod mmg sekapal..

    orang itu,
    kalo dah salah tu buat laa cara salah..

  11. penulis marah kat aku ke?
    jgn la macam tu lek2 sudey

  12. Posted by amir on August 17, 2009 at 5:08 PM

    koh koh koh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    GurbaNod pnyer anod!

    penulis bukan mare kat ko nod…die sayang tuu..die tegur care baik..
    supaye ko lbih mmahami siapekah Bachan!!

  13. mikhail gorbachev – union of socialist soviet of russia USSR
    maikel gurbachan – union of les sekinchan selangor.. hahaha

  14. Posted by aMe buRn on August 18, 2009 at 3:34 PM

    eh..gurbachan tu bukan loye ka? haha..

  15. tu laa mer..bukan gurbachan tu anak karpal singh ker..?
    anod main sedap lidah jer idea dia nak kenakan orang..

  16. Posted by butterfingers on August 18, 2009 at 5:46 PM

    gubranod…… anod senapas al amin…hahhaha

  17. wakakakaka…GUBRANOD…????😉

  18. aku rasa nanti GIORDANO pun boleh jadik GIORDANOD….!😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: