Wall of Shame…!


Pinjam kata-kata Che Wa. Ini bukan lagi Hall of Fame. Sebab semalam ada orang gelojoh sangat bercakap. Nak sebut songkok dengan kain samping campur songket jadik = SOMPET…😉

Hari ini dalam sejarah. Perkataan baru SOMPET. Dulu kalau zaman-zaman belajar sape cakap salah mesti tulis kat dinding siapa pesalah siap dengan tarikh lagi. Kira macam Wall of Shame laa.

Korang takyah teka laa sapa yang gelojoh sangat sebut tu. Aku tak letak nama pun korang boleh tau sapa.

Semalam 13hb August 2009 Anod lagi sekali nak bersembang dengan aku pasal bangun pagi.

Anod : Selalu aku TERJANGON pagi…..

Aku : Aik ????

terjangon ni terjaga campur terbangun pagi ker bang…..

11 responses to this post.

  1. Posted by Jeng-Jeng-Jeng on August 13, 2009 at 1:17 PM

    hahahahahah….

  2. anod lagik?

  3. tidak syak lagi…..;-)

  4. anod ohh anod.. pelawak no 1 kt malaysia..

  5. macib…..maaf agak kasar sikit

  6. Posted by peraran on August 14, 2009 at 10:37 AM

    ckp laju selaju motor lagenda

  7. jangon-jangon pagi jer nak buat onar dah si anod ni….

  8. Posted by chewa on August 14, 2009 at 6:05 PM

    hahahaha….JANGON…..jaga + bangun …..

    aku jangon lmbt ari ni…
    ehh..esososori, hari2 aku jangon lambat..kakakaka..

  9. che wa,

    tidak baik kamu mengata anod begitu…
    kamu JANGON berdiri atas kerusi sekaranggggg…!!!

  10. korang ni.. kalo kena hentak dengan lengan besi anod, sampai esok x jangon-jangon.. hahaha

  11. lengan anod besar dan kuat pulak tuu..mmg tiada kekuatan bagi kami untuk jangon melawan…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: