Gula Oh Gula…


Kecoh sekarang gula takde kat kedai. Baik kedai Hyper kedai runcit pun takde. Ada yang sanggup beli gula kat KL bawak balik Kuala Selangor. Bawak balik gula sampai 10-17kg gula isi dalam beg bawak balik naik moto jejauh camtu. Mau berpetak bontot naik moto jauh-jauh sambil bawak gula bebanyak macam tu.

Tak lama lagi dah nak puasa. Nak raya. Camna kalo gula takde. Camna nk jual kuih kat bazar nanti. Mana nak buat kuih buat raya lagi. Tapi bulan posa memang seronok. Entri akan datang cerita pasal puasa laa. HAHAHA. Ada jugak benda yang pelik terjadi masa bulan puasa tapi tidak di bulan lain. Sama-sama kite nantikan Ramadhan kali ini.

Sekian,

Kameraman Singgah Sahur

One response to this post.

  1. oh kameraman singgah sahur nguponya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: