Tulisan Aku Dah Lama Sangat Hanyut…


Dah lama sangat tak tulis blog. Kelajuan menulis blog pun umpama pemanduan berkelajuan 60km/j di lorong tengah. Ikut suka korang lah nak percaya ker tak bila aku cakap aku sikit sibuk dengan kerja sejak belakang tak belakang ni.

Kalau nak diikutkan hati memang tak sabar nak menjual cerita lagi. Dari cerita Sambutan Hari Lahir peringkat Jubli Perak Cik Tunang, cerita nak review Acer Aspire Revo R3600 lagi, cerita Che Wa menyambut kelahiran lagi (erkk..kelahiran arnab yer tuan-tuan & puan-puan), cerita DERITA menanggung kos pembedahan plastik Sang Ladybird bersama Lagenda Anod tampil dengan rim sukan, termasuklah cerita yang paling rare ni KISAH DUA CELEBRITI PALING TOP TANJUNG KARANG. Tu pun tak masuk lagi cerita-cerita rumusan Belanjawan 2010 atau kisah Anod digilai penjawat awam Putrajaya. Tapi khabar angin yang ini memang kuat aku dengar.

Nanti aku senang aku tulis. Sikit lagi dah ilham-ilham palsu ni nak hilang.

Sekarang tengah musim layan Waliband – Cari Jodoh. Aku HANYUT dengan lagu ni.

18 responses to this post.

  1. Posted by peraran on November 2, 2009 at 11:50 AM

    sblm ko lupa segala citer tu, baik ko hard copykan dulu

  2. akan aku olahkan satu-satu cerita itu sampai pembaca percaya….!
    wakakaka..😉

  3. lama xde aktivitas sang blogger..

  4. dah lama juga sang blogger tak beradu suara dengan teman-teman seaktiviti seni..
    sang blogger kecewa aktiviti kesenian tak masuk belanjawan 2010..

  5. Posted by peraran on November 3, 2009 at 11:17 AM

    nk wat camne, menteri perbankan sibuk ngan hal peribadi, menteri pelajaran sibik ngan anak buahnya, tinggal la menteri demokrasi terpimpin terkontang kanting keseorangan, mmg tak masuk belanjawan la

  6. “Sikit lagi dah ilham-ilham palsu ni nak hilang” bunyik mcm cerite2 rekaan drpd en. blogger je…

  7. eh..eh…orang itu dah komen…patut laa aku tepon die tadi ade bunyi touching-touching lebey…!!!
    aku ajak main badminton pun tanak…

  8. Posted by chewa on November 3, 2009 at 8:31 PM

    kedengaran sprt ader org cuak..hahaha…

  9. menteri perbankan pun ade skandal gak ke? haha, selalu gua dgr ahli parlimen tanjung karang je yg kontroversi

  10. Posted by peraran on November 4, 2009 at 12:39 AM

    menteri perbankan pn manusia gak

  11. Menteri Perbankan,
    aku rasa cerita ini berkisar secara general tau..paling kurang pun ade mention ko nak nyambut kelahiran jer..dari komen ajip tu tiadalah aku tahu akannya…

    tapi betul kata peraran..menteri perbankan juga seorang manusia…ada hati dan perasaan..

  12. Posted by peraran on November 4, 2009 at 10:31 AM

    btol punye kelahiran belated, bukan ke menteri perbankan lahir bln mei

  13. cikgu iban,
    silap lak tulis..
    nyambut kelahiran ARNAB……soriiii daaaaa…😉

  14. Posted by chewa on November 4, 2009 at 3:46 PM

    1) agak sentapp, sentipp, rengserrr bagai aku dgn ayt2 ni… :
    “menteri perbankan pn manusia gak”
    “tapi betul kata peraran..menteri perbankan juga seorang manusia…ada hati dan perasaan..”
    tp…ader aku kesahhh..?! Aiman pun x kesahhh….
    anod slalu ckp: ” ppl change” wakakaka…

    2) pat kelahiran tersambut daa..
    emster batch 2,arnab batch 1,emster batch 1-1 & emster batch 3 – walopon x sumer aku pnya, tp aku suka sajorrr….

  15. aku kagum masa tengok che wa potong tali pusat..azankan di telinga mereka sume…aku lupa nak tengok che wa ada amalkan tahnik ker tak masa menyambut kelahiran tempoh hari…
    banyak gila kawan-kawan…kadang-kadang kesian tengok che wa sorang-sorang jer mengelolakan binatang tu sume…skali tengok macam JANDA BERANAK RAMAI pun ada kawan aku sorang ni…

  16. peh chewa, ko punya pets siap dah ade batch-batch lak.. yg aku tau batch aku dulu ade sorang buat dabel digri.. hehe, jgn mare.. nnt kene jual..

  17. die hebat bang…orang grad pakai songkok..dia pakai mortar board..tapi songkok die ade..!
    wakakaakaka..

  18. Posted by chewa on November 5, 2009 at 6:38 PM

    mmg hebat…kalau x, masakan penulisan beliau mnjadi tumpuan…

Leave a Reply

